Mee Kuning Tanpa Bahan Pengawet Keluaran Bumiputra Islam


Produk Mee Kuning yang dikeluarkan Cik Siti Sdn Bhd adalah bebas daripada e-coli. Ini berdasarkan kepada kajian makanan yang dilakukan oleh Permulab dengan mengambil sampel daripada kilang mee Cik Siti. Kajian ini penting bagi menjamin mee yang dikeluaran cik siti menepati piawaian makanan yang ditetapkan. Kami telah mengambil langkah ini kerana kami ingin menjaga kualiti dan pemnawaran produk yang boleh memenuhi permintaan di pasaran.

Jika dilihat mee kuning lain yang tahan lam sehingga seminggu walaupun tidak disimpan dalam peti ais sememangnya mee tersebut mempunyai tahap kandung bahan kimia atau bahan pengawet yang tinggi membolehkan mee bertahan lama.

Maka perlulah untuk menjaga kualiti mee kami ini disarankan kepada pengguna menyimpan di tempat yang sejuk dan dingin. Kebiasaan mee yang tidak mempunyai bahan pengawet hanya beberapa hari sahaja. Ia juga bergantung kepada kualiti semasa proses pembuatan mee tersebut.

2 Response to "Mee Kuning Tanpa Bahan Pengawet Keluaran Bumiputra Islam"

  1. 1234qwerSAYA INGIN BERTANYA KENAPA AYAM ORGANIK HARGA NYA AGAK MAHAL.
    WWW.URUTREFLEKS.WORDPRESS

    Tuan Urut Refleks,

    Untuk makluman tuan, berikut adalah keistimewaan Ayam Organik kami:

    1) Baka Ayam Kampung

    2) Makanan yang diberikan kepada ayam adalah makanan herba :)

    3) Ayam ini sudah siap dibersihkan dan dibuang kepala, kaki, pedal, dan leher. Maknanya berat dalam setiap bungkusan adalah solid dengan daging sahaja :)

    Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 013-2785 103

Powered by Blogger