AZ-ZAIN - PRODUK HALAL PILIHAN MUKMIN

Produk Sejuk Beku seperti Ayam Kampung Organik Dr. Zainol, Ayam Daging Dr. Zainol, Tulang Ayam Daging, Kepak Ayam Daging dan Peha Ayam Daging






Pandangan dari luar Az-Zain Shah Alam, Seksyen 15






Pandangan dari dalam Az-Zain Shah Alam, Seksyen 15


6 Response to "AZ-ZAIN - PRODUK HALAL PILIHAN MUKMIN"

  1. toopai says:

    Promosikan produk Az-Zain di Portal Halal No.1 Di Malaysia! http://www.daganghalal.com

    Unknown says:

    Promosikan produk Az-Zain di Portal Halal No.1 Di Malaysia! http://www.daganghalal.com

    Unknown says:

    Salam Az-Zain

    saya berminat untuk mejadikan Az-Zain sebagai tajuk kajian saya.
    bagaimana pihak saya ingin menghubungi pihak anda untuk mendapatkan maklumat sedikit sebanyak tentang Az-Zain?
    mungkin saya boleh menghubungi melalui emel atau temu bual secara terus?saya sangat berharap agar saya dapat terus menemu bual pihak anda. Diharap sudilah dipihak anda untuk meluangkan sedikit masa buat saya.

    saya merupakan pelajar pra universiti di Sekolah Menengah Agama Tinggi Kuala Kubu Bharu. Saya berminat untuk mengkaji tentang perkembangan syarikat anda dan mengkaji produk berasaskan organik yang boleh dikatakan masih baru penerimaannya di Malaysia. Segala maklumat yang akan diperoleh akan dimanfaatkan sebagai pengalaman yang berharga untuk hari mendatang dan saya berasa sangat berbangga jika dapat berkongsi maklumat dari pihak anda tentang memajukan perniagaan dan juga kelebihan produk anda kepada siswa-siswi yang lain serta pembimbing-pembimbing kami agar segelintir daripada kami yang berminat dalam bidang ini dapat sedikit semangat dan motivasi serta pendedahan tentang dunia perniagaan disamping menjadikan generasi kami sebagai generasi yang berdaya saing.

    Antara perkara yang saya berminat untuk ketahui adalah
    -sejarah penubuhan Az-Zain
    -tentang Az-Zain
    -cabaran dalam penubuhan Az-Zain
    -perkembangan Az-Zain
    -perkhidmatan yang disediakan Az-Zain
    -produk-produk Az-Zain
    -kelebihan produk Az-Zain


    saya berharap dapat bersemuka sendiri dengan pihak yang bertanggungjawab di dalam Az-Zain jika tidak keberatan bagi pihak anda. Jika pihak anda sudi ditemu bual, saya juga sudi mengadakan temu janji dengan pihak anda dengan waktu yang pihak anda persetujui. Saya juga berminat untuk mengadakan lawatan ke cawangan anda dan ke kilang anda jika diberi kesempatan.
    Jika saya tidak mempunyai kesempatan untuk menemu bual pihak anda,saya berharap dapat menghubungi anda melalui emel. Diharap pihak anda sudi memberi sedikit sebanyak maklumat tentang soalan-soalan saya yang dikemukakan di atas.
    saya harap budi bicara dari pihak anda bagi melancarkan idea untuk menjadikan Az-Zain sebagai topik bagi kajian saya.


    Sekian Terima Kasih
    Nabila
    nicholas_sweetlemon3@yahoo.com
    03-61567215/0129727434

    p/s
    disebabkan waktu tamat persekolahan adalah jam 3 petang, maka saya mengalami kesukaran untuk menerima panggilan pada waktu sekolah.

    Anonymous says:

    Sama-samalah kita sokong produk halal. http://halalanthoiba.blogspot.com/

    Yth. Bpk/ibu kami mensuplay Ayam Kampung Organik. Panen rutin. Kandang sekitar Solo. Hub. 081226095035/ 085642153636. Trims

    Unknown says:

    Sy berminat utk mengetahui cara menjadi pengedar dan agen produk az zain... bagaimana ye
    Email sy masturazawizainal@gmail.com

Powered by Blogger